Kedy mi bude doručený tovar?

Pri každej variante produktu je uvedená informácia o dodaní a množstve dostupných kusov, či už priamo u nás, alebo na skladoch dodávateľov. 

Informácie sa nám načítavajú na stránku priamo od dodávateľov. Samozrejme keďže aktualizácie prebiehajú cca 1x denne, je možné, že toto množstvo v danom okamihu nemusí byť úplne presné. Vo väčšine prípadov to ale nie je problém, pretože skladové zásoby dodávateľov často prevyšujú objednávané množstvo.

 

Poďme si teda vysvetliť jednotlivé termíny:

 

1. Pri tovaroch, ktoré nedržíme skladom, keďže ponuka je naozaj široká a nie je to kapacitne možné, sa uvádza termín napríklad takto:

  • Na sklade u dodávateľa (objednajte do piatku do 8:00, a odošleme nasledujúci utorok)
  • Na sklade u dodávateľa (objednajte do stredy do 10:00, a odošleme v piatok) 

Čo to presne znamená?

Prvá časť informácie je termín, kedy tovar objednávame od dodávateľa (vždy v piatok o 8:00, alebo v stredu o 10:00 atď). Od každého dodávateľa objednávame tovar zväčša 1x týždenne v stanovenom termíne. 

Druhá časť informácie uvádza, kedy následne tovar vieme odoslať k Vám. Niektorí dodávatelia nám tovar odosielajú obratom, takže odošleme o 2 dni, niektorí nám ho vozia 1x týždenne.

Takže napríklad "objednajte do stredy do 10:00, a odošleme v piatok" znamená, že keď si tovar objednáte do stredy 10:00, stihneme ho ešte v ten deň objednať u dodávateľa. Tovar naskladníme vo štvrtok a v piatok Vám ho odošleme. 

Ak však objednáte tovar v stredu 20:00 , budeme ho od dodávateľa objednávať až nasledujúcu stredu, a teda odoslanie k Vám bude až nasledujúci piatok. 

 

 

2. Ak je pri vybranom produkte uvedené " Na sklade" , tento tovar máme priamo u nás a bude vybavený zväčša nasledujúci pracovný deň.

3. Ak je pri tovare uvedené " Na dotaz", nevieme presne určiť dodací termín, a musíme to preveriť u dodávateľa. Preto ak potrebujete takýto produkt do určitého termínu, kľudne nám zavolajte, napíšte a my sa budeme snažiť zistiť dostupnosť obratom.