Kedy mi bude doručený tovar?

Pri každej variante produktu je uvedená informácia o dodaní a množstve dostupných kusov, či už priamo u nás, alebo na skladoch dodávateľov. 

Informácie sa nám načítavajú na stránku priamo od dodávateľov. Samozrejme keďže aktualizácie prebiehajú cca 1x denne, je možné, že toto množstvo v danom okamihu nemusí byť úplne presné. Vo väčšine prípadov to ale nie je problém, pretože skladové zásoby dodávateľov často prevyšujú objednávané množstvo.

 

Poďme si teda vysvetliť jednotlivé termíny:

 

1. Pri tovaroch, ktoré nedržíme skladom, keďže ponuka je naozaj široká a nie je to kapacitne možné, sa uvádza termín nasledovne:

  • pri objednaní do štvrtka 14:00, odošleme v stredu 
  • pri objednaní do pondelka 9:00, odošleme v stredu
  • pri objednaní do štvrtka 13:00, odošleme v pondelok 
  • pri objednaní do pondelka 9:00, odošleme v stredu

 

Čo to presne znamená? Prvá časť informácie je termín, kedy tovar objednávame od dodávateľa (vždy vo štvrtok o 14:00, alebo v pondelok o 9:00 atď). Od každého dodávateľa objednávame tovar zväčša 1x týždenne v stanovenom termíne.  Druhá časť informácie uvádza, kedy následne tovar vieme odoslať k Vám. Niektorí dodávatelia nám tovar odosielajú obratom, takže odošleme o 2 dni, niektorí nám ho vozia 1x týždenne. Takže napríklad "pri objednaní do pondelka 9:00, odošleme v stredu" znamená, že keď si tovar objednáte v pondelok 8:00, stihneme ho ešte v ten deň objednať u dodávateľa. Tovar naskladníme v utorok a v stredu Vám ho odošleme. 

Ak však objednáte tovar v pondelok o18:00 , budeme ho od dodávateľa objednávať až nasledujúci pondelok, a teda odoslanie k Vám bude až nasledujúcu stredu. 

 

dodacie doby 1

 

2. Ak je pri vybranom produkte uvedené " Na sklade" , tento tovar máme priamo u nás a bude vybavený zväčša nasledujúci pracovný deň. Pracujeme na vylepšení, aby sa zobrazoval čo najpresnejší počet kusov na sklade, ale aktuálne náš systém nepočíta s už zarezervovaným tovarom. Čo to presne znamená? 

Vyberiete si napríklad náš výrobok, kde je uvedené , že je na sklade 1 pár. Na tento 1 pár, ale môžeme mať už nejakú staršiu objednávku, ktorá nie je ešte kompletne spracovaná ( čaká napríklad na úhradu, alebo na nejaký iný tovar, ktorý sme museli objednať). V tom prípade tovar nemôžeme poslať, a budeme musieť obuv vyrobiť. O takejto situácii Vás ale budeme informovať. Pevne veríme, že sa nám situáciu podarí vyriešiť, aby sa na stránke zobrazoval počet kusov na sklade už s odpočítanými rezerváciami, ale nateraz to nie je možné.

dodacie doby 2